Marketingstratégia- és eszköztár 2017

Marketingstratégia és eszköztár workshop 2017. március 23.

  • A workshop célja: olyan tudás és ismeretanyag átadása, amellyel a workshop után önállóan is képes leszel kialakítani céged marketing-és kommunikációs stratégiáját, ismerni fogod azokat az online és offline marketingkommunikációs eszközöket, melyekkel egyaránt eléred a már meglévő és leendő ügyfeleidet.
  • Hossza: 4x2 órás előadásblokkok
  • Időbeosztás: 9:00 – 18.15
  • Helyszín: Microsoft Magyarország - 1031 Budapest, Graphisoft park 3, M épület
  • Oktatók:  Nagy Márton (Hinora Marketing Group), Ritter Ádám (PanMedia)
  • Workshop díja: 39.000 Ft+Áfa
  • Diákkedvezmény: 25.400 Ft (Áfával együtt) - A kedvezmény érvényes diákigazolvánnyal vehető igénybe, amelyet a képzés napján kell bemutatni. 

 

Tematika

I. Marketingstratégiák
Marketing- és kommunikációs-, stratégiák, tervek, kutatások, konkurenciaelemzés, célcsoport képzések, termék-és szolgáltatásfejlesztések, márkaépítési módszerek

kave

II. Kreatív koncepciók
Tervezése, arculattervezés, verbális és vizuális arculat, szlogen és logóválasztási szempontok

ebed

III. Marketingkommunikációs eszközök
Az online, offline és PR eszközök bemutatása és használatuk vevőszerzéshez és meglévő ügyfelekhez

kave

IV. Médiatervezés- és vásárlás folyamata
Médiatípusok, pozícionálás, médiafogyasztási szokások - 2017-es trendek, új formátumok (rtb., programmatic, stb.), digitalizálódó médiapiac, reklámköltések elosztása, kutatás, tervezés, értékelés eszközei, monitoring, médiaszolgáltatási rendszerek

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

>>>Jelentkezem<<<